sunnuntai 4. lokakuuta 2009

Elokuva: Surrogates, USA 2009

Ohjaus: Jonathan Mostow

Näin tän trailerin kun olin kattoo Public Enemiesiä ja se oli niin vaikuttava, et odotin tältäkin aika paljon. No, ehkä mä odotin jotain sen tyyppistä et Bruce tekee jotain ja sit se joutuu lainsuojattomaks ja sit se tekee kaikkee jännää ja pelastuu ja pelastaa ihmiskunnan täpärästi ja on sankari. Jotakuinkin näin se meni, mut ei se ihan lainsuojaton ollu. Ja musta se oli aika huonosti toteutettu se "Haluan vaimoni, en mitään konetta" -siirappi sinne jonnekin toiminnan keskelle. Vähän ehkä jäi hatara kuva ja mauton olo. Idea oli hyvä ja juoni kohtalaisesti toteutettu, ja se pitää erityisesti mainita, että erittäin hyvin tuotiin esille ajatus että kuinka paljon elämästä voi nauttia ihan sellasena kuin on: ihmisenä, tavallisena kuolevaisena. Ja se turvattomuuden tunne mikä mulla alussa oli niin se oli hyvin aikaansaatu. Sitten lopussa tuli sellanen olo, et vitsi mä oon tunteva ja viallinen, ja kelpaan sellasena. Ja jotenki sellanen että mieluummin tunteet 100 kertasina ku lobotomia. Joo, ihan jees. Ei Nostattaja, mut ei Laskijakaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti