keskiviikko 7. lokakuuta 2009

Tuomitut kirjailijat

Olin tänään kaupassa, tai oikeestaa Citymarketissa ja käyn aina kattoo uusia kirjoja josko sieltä saisi lukuvinkkeja tai muuta vastaavaa, ja kukapa se tuli vastaan muu ku Paulo Coelhon joku kirja. Totesin niinku tässä kirjamessujen aikaan, että on paljon kirjailijoita jotka oon syystä tai toisesta tuominnut, yleensä muiden mielipiteiden perusteella tai sitten sen takia että kyseistä kirjailijaa on hehkutettu aivan liikaa. Nytpä sitten päätin koota kaikki "tuomitut" kirjailijat yhteen ja lukea ainakin yksi teos kultakin ja sitten päättää että oliko se "maineensa" veroinen vai yhtä "tuomittu" kun olin ajatellutkin. Pakkohan sitä on puolustustakin kuulla.

Plus sitten se että olen kirjojen ostolakossa vuoden loppuun. Ei edes joululahjaksi. Näin on. Syy lienee se, että niistä 80 teoksesta jonka ylpeä (tai vähemmän ylpeä) omistaja olen, 44 teosta on lukematta. Ja kirjastosta kun tuppaa koko ajan tulemaan lisää..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti