tiistai 5. tammikuuta 2010

Sophie Kinsella - Himoshoppaajan sisko

"Sisko. Sydänystävä. Saituri?

Becky Bloomwood, tuo ihanan inhimillinen tuhlari, on jälleen täällä. Takana on 10 kuukauden häämatka, jolta tuli taas ostettua jotain pientä, noin kahden rekkalastillisen verran.

Nyt Becky on joutunut säästölinjalle, Luken määräyksestä. Sen lisäksi hän on vailla töitä. Eikä siinä kaikki. Suze, hänen paras ystävänsä, on löytänyt uutta seuraa. Kotiinpaluussa Englantiin ei siis ole kehumista.

Kaiken ikävyyden keskellä Becky saa kuulla uskomattoman uutisen. Hänellä on sisko!

Loistavaa! Upeaa! Joku joka on samanlainen kuin hän. Joku jonka kanssa voi tyhjentää vaateliikkeitä, ostella kenkiä, käydä kauneushoitolassa…

Becky on innoissaan, aina siihen asti kunnes tapaa uuden sukulaisensa – ja kokee elämänsä järkytyksen. Ei kai voi olla niin, että Becky Bloomwoodin kauan kadoksissa ollut sisar vihaa shoppailemista?"

***

Mä alotin tän lukemista enkuks joskus no, muutama kuukaus sitte ja mun oli pakko jättää kesken, se meni niin pakkopullatouhuks. Mut nyt sattusin olemaan kirjastossa ja siellä oli noi molemmat, vauva mukaanluettuna. Niinpä sitten jatkoin siitä mihin olin jäänyt, ja ehkä siin sit on et nää ei iske mulle muuten ku äidinkielellä plus se että suomennos on tosi hyvä. Tää on just parasta aivot-narikkaan -luettavaa, mut kun enkuks luin niin se ei ollu sitä.. Mut mut, kuitenkin, nää yllättää aina. Mä aina mietin et miten se päättyy ja aina joka kerta oon väärässä :) Se on hyvä, koska mun ehdotukset on niin paljon tyhmempiä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti